Få udenforstående på din Side

Især gode råd for erhvervslivet, non-profit og foreningen ledere hvis jobsucces afhænger i vid udstrækning adfærd af deres vigtigste eksterne målgrupper.
Jeg henviser til opførsel lige forespørgsler på stigningen, nye bølger af specialiserede jobansøgninger, mere og mere opfølgning indkøb, nye niveauer af medlemskab forespørgsler, en væsentlig forøgelse af kapital donationer, eller hyppigere komponent specifikationer af ingeniørfirmaer.
Hvis du er sådan en manager, du næsten helt sikkert har brug for hjælp i at nå din afdelings drift mål. Hvilket er grunden til det er rart at høre at den pr team tilknyttet din operation er ansvarlig for at yde en stor del af denne hjælp.
To ting skal ske til at gøre dette til virkelighed. One, det kræver mere end din tilsyn. Du skal bo involveret med dine pr folk på hvert punkt, store beslutning.
Og to, hele indsats skal være baseret på mere end en afslappet debat om hvilke communications taktikker bør anvendes.
Hvad der er nødvendigt er din forpligtelse til at en grundlæggende forudsætning, som er instituttets din hele pr indsats vil være baseret på. En forudsætning som dette: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Med det etableret, kan vi få til at arbejde på en plan, der vil hjælpe med at overtale de vigtige medlemmer af dine vigtigste målgrupper til din tankegang. Hvad du håber, så er Følg på stakeholder handlinger, der resulterer i din succes som en virksomhed, non-profit eller association manager.
Før du tager enhver handling skridt, behøver du at vide, hvordan medlemmerne af dine vigtigste målgrupper opfatter du. Så først, nødt du og din PR team til at liste dem vigtige uden for publikum hvis opførsel påvirker din enhed mest. Derefter prioritere dem så vi kan bruge publikum på førstepladsen på listen som vores målgruppe for denne artikel.
I stedet for at bruge betydelige penge på professionel inspektionsarbejde, kan du og dit team interagere med medlemmer af din målgruppe og stille en række spørgsmål designet til at trække ud alle opfattelsen problemer. “Kender du noget om os? Har du haft nogen kontakt med vores folk? Var de tilfredsstillende? Har du nogen problemer med vores tjenester, produkter eller mennesker?”
Som du interagere med publikum medlemmer, se nøje for tøvende eller undvigende svar på dine spørgsmål. Og være lige så vagtsom for negative misforståelser, rygter, overdrivelser, unøjagtigheder eller usandheder.
Disse data er grist for din mill, dvs., de oplysninger, du skal etablere et pr mål, der korrigerer den fejlende udtalelse/perception. Sådan en mål kunne ligne disse: spike, som rygte, præcisere denne misforståelse eller korrigere denne unøjagtighed.
Nu, du har brug for en vej, der fører til dit pr mål, og det betyder, at du skal vælge en strategi, der viser dig, hvordan man kommer derhen. Heldigvis er der kun tre strategier i forbindelse med mening og opfattelse: skabe opfattelse hvor der ikke er nogen, ændre eksisterende opfattelse, eller en skærpelse. Bare være sikker på, at den strategi, du vælger er en logisk pasform med pr mål du netop har oprettet.
Nu, hvad du siger til medlemmer af din målgruppe skal klart tage fat på ulovlige opfattelsen sagte men fast. Dit budskab skal være troværdigt, overbevisende og på samme tid, forklare, hvorfor den nuværende opfattelse er ikke kun usandt, men uretfærdigt. Det er ingen let opgave at ændre, hvad folk mener, hvilket er grunden til at skrive sådan en besked krav overbevisende skrivning evne.
For at opretholde troværdigheden af beskeden, kan du ønske at piggy-back det på en anden meddelelse eller præsentation snarere end at bruge formatet højere profil pressemeddelelse.
Lykkeligt, når det kommer til at levere din besked til medlemmer af din målgruppe, har du flere muligheder for din kommunikation taktik. Alt fra nyhedsbreve, bulletiner og advarsler, særlige begivenheder og indlæg til at udskrive og sende interviews, pressemeddelelser, forbruger/medlem briefinger og mange flere. Netop være sikker taktik din brug kan påvise, at de når personer svarende til dem, der udgør din målgruppe.
Inden længe vil du, din PR team, og andre i din enhed til at se fremskridt. Bedste (og mest sparsommelige) måde at finde ud af det er at vende tilbage til perception overvågning i feltet og stille medlemmer af dine vigtigste målgruppe de samme spørgsmål bruges i den tidligere session.
Kun vil denne gang, du være på vagt for tegn på, at de ulovlige opfattelser ændrer sig som planlagt, sammen med forudsigelig opfølgning på adfærd.
Af den måde, kan tingene altid flytte hurtigere ved at tilføje andre kommunikation taktik, og bruge dem på en hyppigere.
Ja, for ledere hvis jobsucces afhænger i høj grad på opførsel af deres vigtigste eksterne målgrupper, en pr problemløsning sekvens som denne ene er især gode råd!
udgangen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.